2014年6月30日 星期一

自修GCE的好處和壞處

自修GCE的好處和壞處

1. 一年考兩次試(IAL), 每科分6份細卷, 邊一份卷唔得可以剩係retake果一份
2. 學生對GCE 課程範圍無咁熟悉, 要一D時間去適應
3. GCE 攞B Grade 以上ge percentage 高DSE 好多, 香港學生大約80%考BBB或以上
4. 大學non jupas 收生要求低jupas 好多, HKU CUHK 最低收BBB, PolyU CityU 最低收CCC, GCE BBB 大約等於HKDSE 三科3 左右
5. GCE讀3科only, 理科通常讀maths further maths phy chem bio其中三科, 文商科通常讀maths econ account, 相對DSE 讀6科輕鬆
6. 用non jupas 報大學, 可以等有offer 先quit, 最適合已經有ugc degree 的人trans u
7. 市面上比較少GCE 的精讀和練習, 學生可能要在外國訂或網上download

另外, 重讀DSE每科升多過一個 Grade 機會非常低, 大約得0.6% - 5%, 詳情見下圖, 根據考評局報告, 每年11000個重讀生當中得幾個%的重讀生retake 後best 5 超過20分



9 則留言:

  1. 一早轉咗一年考一次啦! 同埋最低收生要求點可以作準, 好似3322咁點入大學。我打過去poly問physio, 佢話: 報番黎嗰啲好少得3科咁少架喎......仲要cut-off a*aa + unknown

    回覆刪除
  2. 我講緊IAL 可以一年考兩次
    我講緊收分最低ge 科係BBB or CCC, 你攞poly 收最高個科同我講, 你不如攞HKU MBBS LLB 話點解BBB入唔到
    考IAL 收生係睇conditional offer, 你meet 到個offer 就一定收你, 而最後收ge 人高分過conditional offer 都正常

    你唔鍾意考GCE 咪去考DSE lo, 又無人攞支槍迫你考, 我真係想睇下你去考dse 入唔入到poly physio, poly physio 都係收dse best 5 30分
    http://atu.hk/adm-grades.php?programme=JS3636

    回覆刪除
  3. 真係好笑,你上面幾時講過係IAL。 仲有,我係唔想俾人錯覺話gce比dse易好多。就算係最低嗰科,佢既cut-off同報番黎既人讀幾多科真要問清楚。另外,我幾時有話過我唔鍾意考gce?

    回覆刪除
  4. 呢個BLOG 由頭到尾係講係香港考GCE, 咁係香港當然可以考IAL la, 如果你get 唔到GCE 同IAL 只係個名ge 分別, 我真係覺得你剩係識捉字蝨

    你講左咁耐, 自己咪又係去考GCE, 咪話我睇死你, 你擺明係屋企有錢送你去外國讀GCE, 而家唔抵得人話GCE 易過DSE 個班人, 你唔抵得可以除時返香港考DSE証明自己ge 實力

    回覆刪除
  5. 你尾二個post都識寫GCE IAL啦, 之前嘅post都有人以為你唔知gce轉咗一年考一次。你有冇諗過寫gce (IAL) instead of gce 呢?
    仲有,正因為我兩個制度都讀過,所以想話俾人知,如果你以為考gce比dse易好多所以容易入香港嘅大學咁就大錯特錯。當然,都睇你aim at 咩科。如果你是是但但求個大學學位, 咁gce可能幫到你。但如果係d收生要求高d嘅科, 競爭分分鐘大過jupas。你估d大學admin 懵架咩?!
    仲有, 究竟我考乜關你乜事。你剩係識不停攻擊我,有冇諗過我提出你呢篇野嘅問題? 例如第四點: 大學non jupas 收生要求低jupas 好多。你攞最低收生要求嗰科黎證明,就係非常誤導。我上面用poly physio嘅例子就係想話俾人知你呢個point並唔完全啱。只需讀三科亦非必然。

    回覆刪除
  6. 我之前已經之前寫左一個post 專係講GCE 同IAL ge 分別, 已經好清楚講明GCE 係考一次, IAL 係考兩次
    我係一間中學教DSE 亦同時教GCE, 我會唔知兩者難度ge 分別, 你自己無考過DSE 會比我更清楚兩者ge 分別? 係中學入面, 我地評估過大約DSE 30分左右ge 學生去考GCE 已經有3A*1A or 4A*, 好似poly physio 咁, 佢jupas 收d 學生大約30分, 果d 學生去考GCE 基本上實有1A*2A
    呢篇文ge 主題係講自修gce 同重讀dse ge 好處和壞處, 重讀得dse 主要都係想有個ugc offer, 緊係睇最低收生la, 你唔好同我講你重讀dse 係aim HKU MBBS, 我係第四點亦有講到明係"最低收BBB", 係你D 閱讀能力有問題.
    睇你講得出大學admin 係咪懵就知你根本唔知NON JUPAS 會收得低過JUPAS ge 原因, 同一科 Cambridge 都係收1A*2A ge 時候, HKU唔通收3A*, 咁邊有人會揀HKU
    我一睇就睇得出你係去英國考GCE 係因為你唔抵得人話GCE 易過DSE 個班人, 你呢個心態真係好有問題

    回覆刪除
  7. Ok, 名係小問題, 唔同你嘈。
    你知唔知而家就係好多人揀hku唔揀cambridge攪到cambridge唔係好想收香港學生。cambridge除咗睇成績仲睇其他野,所以同一科嘅要求絕對有可能低過hku。hku mbbs 要4 a*(ums 95%or above)而cambridge 只係3a* + ums。
    gce易考過dse但唔代表用non ju會比jupas容易d入到心儀個科。你比dse考得'好咗', 人地都一樣, 而且同你爭既有first degree holder, 有讀緊大學嘅, 呢個就係non jupas 唔一定比 jupas易嘅原因。
    我上一個post都寫咗如果你是但但求個大學學位,gce可能幫到你。亦都寫明睇你aim at 乜科。我無誤會到你第四個point,睇黎係你理解能力有問題。
    我唔知你地學校做嘅評估準確性有幾高,不便評論。但你上面寫到清清楚楚gce讀3科ONLY, 係唔係有需要更改先, physio已經要4科啦。
    最後, 唔該你可唔可以唔好禁自以為是。一睇就睇得出我唔抵得嘅心態? 你乜都唔清楚, 唔該唔好亂禁揣測人。
    我唔會再晒時間同你嘈。你鍾意改又好,唔改又好, 點話我都好,無所謂, 反正你之後寫乜我都唔會睇。

    回覆刪除
  8. HKU MBBS 唔係收4 a*(ums 95%or above), 你唔好上網聽下消息就當係100%真
    我真係問過有MBBS offer ge人, 個 conditional offer 都係3A*1A, 無UMS requirement

    唔該你睇清楚人寫乜野先, 我無話同一科嘅要求cambridge 唔可能低過hku, 我係講緊hku 出offer 好大程度要跟英國d 大學, 唔可以純睇gce 相對dse ge 程度, 呢個亦都係點解 NON JUPAS 會收得低過JUPAS ge 原因

    我個blog 有兩個post 係講non jupas 出咩conditional offer, 入面已經寫得好清楚有咩科係要四科la, 我成個blog 都係得十幾篇文章, 你花少少時間睇下都知la, 我都話呢個post 係講自修gce 同重讀dse, 主要都係想有個ugc offer, 寫d 野唔係for 你入MBBS LLB 呢D, 就算係HKU BBA(A&F), HKU ARCHI, CUHK PAC, 呢d 科都係睇三科only, 如果呢d 科係你所講ge 是是但但一個大學學位, 我無野好講

    你自己仲係學生一名, 自己都無jupas ge經驗, 竟然以為自己係一個jupas 同non jupas ge 專家, 不停咁質疑人地寫ge 野, 剩係識捉字蝨, 話呢個post 無寫IAL, 邊一科要求4科, 唔該你睇清楚其它post 先la

    你自己有睇法可以自己寫個blog, 唔係去人地個blog 到挑起事端, 你呢d 先叫自以為是, 成日覺得自己個諗法一定係最啱, 話non jupas競爭分分鐘大過jupas, 你覺得non jupas競爭大咪返嚟香港玩jupas lo



    回覆刪除
  9. K M Wong ,想請教下如在香港如冇考過IGSE,例如只讀到中五,然後過去外國讀兩年GCE (AL),再想返HK用non jupas 考大學,例如BBA等科可以嗎?或困難嗎?謝謝!

    回覆刪除