2015年7月20日 星期一

One year GCE A Level fast track 一年制GCE課程


而家英國有預科書院開設一年制GCE 課程,可以證明其實係香港一年自修GCE都可以入到本地大學。有學生問我值唔值得比幾十萬去讀呢D 課程,咁我就講下佢地ge 好處同壞處

好處
有人幫你搞哂 predicted grade, ref letter

有老師教你,但師資通常麻麻,英國排名好高ge 名校,大約都係4個老師得1個識教

壞處
係英國只可以考GCE, 無得考IAL, 所以要一take 過考哂十幾至二十份卷,炒左其中一份就前功盡廢,香港可以考IAL, 一月炒左可以六月retake

剩係學費大約四十萬,仲未計你生活費機票雜費

報呢d 課程ge 大部份都係Asian,通常各自有小圈子自己人一班玩,無乜校園生活

英國教書完全唔Exam oriented,做幾條example 當教左



2 則留言:

  1. 你好,我想問下係香港自修考GCE 同IAL有咩分別?如果我將Cambridge GCE business,Chinese,同Edexcel IAL Economics,Maths(edexcel GCE econ, BS 今年轉制,中文又得Cam GCE先有得自修考)夾住黎考,又得唔得呢?

    回覆刪除
  2. 您好!我係一個想讀Phramacy的人, 但因屋企問題,遲遲不能自修.
    我曾經考過HKAL (2011),
    Chem and Pure Math are A, Phy (C), Chinese (B) and English (C)
    剛於HKU BSc First Hon 畢業

    請問自修考GCE OR IAL, 之後報NON JUPAS 機會大D ?

    My email : hpw302002@gmail.com

    回覆刪除